Turista v zimních horách — Stock fotografie

Turista v zimních horách

— Fotografie od kamchatka

Podobná stock videa:

Elegantní zralá žena lyžař lyže na strmém svahu v horském středisku. Otočí levý a pravý řezby a urychlit s adrenalin v krvi. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Zralá žena lyžař řezbářské svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video
Krásná krajina zimní karpatského lesa s muž na lyže
Karpatský les s muž na lyže — Stock video
Elegantní žena lyže carving dole na svahu sám a pak urychluje. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Elegantní dáma lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
V zimě zasněžené lesní dívka víry a vyvolá sníh
Dívka v zimním lese — Stock video
Lyžování v Alpách, skupina přátel sjíždějících z horského svahu
Lyžování v Alpách — Stock video
Pohyb kamery pro sportovní ženy ve stylovém červeném kabátě a černé kalhoty stojí na svahu, které představují. Na pozadí je nádherné panorama zasněžených hor laksheri lyžařské středisko na slunci. 4k
Sportovní Žena lyžař se nachází na svahu horského lyžařského střediska — Stock video
Elegantní zralá žena lyžaře lyžování na strmém svahu mountain Resort. Na konci svahu účinné brzdy s sníh ve spreji. Zasněžené vysokými horami v pozadí, Zpomalený pohyb, 4k, 3840 x 2160
Zralá žena lyžaře, lyžování svahu v horách v zimě a brzdy — Stock video
Elegantní Žena lyžař v červené bundě a černé kalhoty lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně se adrenalin v krvi. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Sportovní Žena lyžař řezbářské svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video
Lyžař začátečník ve světlé oblečení zpomalit obtížné horského svahu na lyžích, často obrací. Zastřelen v pohybu pozadí krásné zasněžené hory, boční pohled. Slow motion, hd
Aktivní lyžař pomalu dolů z horských svahů v zimě lyžování na sjezdové lyže — Stock video
Zblízka, střílel z stylové zralá žena lyžaře, lyžování carving na lyžařský svah, který je sám v horách. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Sprej od sněhu, Zpomalený pohyb, 4k
Záběr ženy lyže Carving po svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video
Mladý začátečník lyžař žena v vícebarevné kabát a kalhoty růžové lyže po svahu, obrací opatrně doleva a doprava. Níže jsou také lidé lyžování v lyžařském středisku v hoře, pomalý pohyb
Gows lyžař začátečník dolů po svahu, odbočka vlevo a vpravo — Stock video
Elegantní lyžař řezbářské styl lyžování na sjezdovce. Na pozadí krásných horských bud v slunné krásné počasí.
Lyžování Carving styl v horách na svahu pozadí Chata lyžař — Stock video
Aktivní lyžař rychlé lyžování po horském svahu v alpském lyžování. Zastřelen v hnutí, boční pohled. Na střídavě sníh sprej zpod lyže. Řezbářství styl, slow motion, hd
Aktivní lyžař dolů z horských svahů v zimě lyžování na sjezdové lyže — Stock video
Lyžařské středisko Krasnaya Polyana, Soči, Rusko. Vzrušující lyžování na svazích Rosa Khutor.
Vzrušující lyžování na svazích Rosa Khutor.. — Stock video
Zralé tlustošky lyžaře lyžování dolů pomalu podél obtížný svah hor v lyžařském středisku, zpomaluje hrany, v pohybu, zadní pohled, pomalý pohyb
Stará žena lyžař se s obtížemi na svahu hory v zimě lyžování — Stock video
Zralá žena se těší, lyžování po svahu v zasněžených horách lyžařského střediska na perfektní slunečný den. Tlačí Poláci a sedí dolů a seskupování, získat rychlost. Zpomalený pohyb, 3840 x 2160, 4k
Žena lyžaře lyžování po horském svahu ona tlačí hole Sit dolů získat rychlost — Stock video
Zastřelen v pohybu, lyžař lyžování dolů hory lyžařské středisko s adrenalinem v krvi, zimní Outdoorové aktivity, pozadí zasněžené vrcholky hor za slunečného dne, pomalý pohyb
Pohyb postavy lyžaře, lyžování svahu v lyžařském středisku hory — Stock video
Žena v červené bundě a černé kalhoty lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, Zpomalený pohyb, 4k
Sportovní žena lyže Carving po svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video

Informace o použití

Tuto bezplatnou fotografii "Turista v zimních horách" můžete použít pro osobní a komerční účely v souladu se standardní nebo rozšířenou licencí. Standardní licence pokrývá většinu případů použití, včetně reklamy, návrhů uživatelského rozhraní a balení produktů, a umožňuje až 500 000 tištěných kopií. Rozšířená licence povoluje všechny případy použití v rámci standardní licence s neomezenými tiskovými právy a umožňuje vám používat stažené obrázky pro zboží, další prodej produktů nebo volnou distribuci.

Tuto fotografii si můžete koupit a stáhnout ve vysokém rozlišení až do 5760x3840. Datum nahrání: 20. 9. 2016