Pohyb postavy lyžaře, lyžování svahu v lyžařském středisku hory — Stock záběr

Zastřelen v pohybu, lyžař lyžování dolů hory lyžařské středisko s adrenalinem v krvi, zimní Outdoorové aktivity, pozadí zasněžené vrcholky hor za slunečného dne, pomalý pohyb

— Video od DmitriiLog
  • DmitriiLog
    AutorDmitriiLog
  • 210457960
  • Najít podobná videa
  • Délka: 00:18Poměr stran: 16:9
  • 4.5

Stejná série:

V pohybu, pohled zezadu, lyžař jemně a pomalu lyžování lyžařského svahu na horách na lyžařské středisko, uvedení ski pluh, zpomalí, slow motion, hd
V pohybu lyžař, pomalu a opatrně lyžování po úbočí hory v zimě — Stock video
Elegantní žena lyže carving dole na svahu sám a pak urychluje. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Elegantní dáma lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Pohyb postavy lyžaře, lyžování svahu v lyžařském středisku hory — Stock video
Aktivní lyžař rychlé lyžování po horském svahu v alpském lyžování. Zastřelen v hnutí, boční pohled. Na střídavě sníh sprej zpod lyže. Řezbářství styl, slow motion, hd
Aktivní lyžař dolů z horských svahů v zimě lyžování na sjezdové lyže — Stock video
Žena v bílém plášti a lyže černé kalhoty dole na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Sportovní Žena lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Žena je aktivně lyžování na sjezdovce, rychle přejde do zatáček, na pozadí pohoří slunce a sníh.
Žena lyžování na lyžařské trati, slunce a zasněžené hory. — Stock video
Žena je aktivně lyžování na sjezdovce, rychle přejde do zatáček, na pozadí slunce a zasněžené hory. Zpomalený pohyb.
Ženy lyžování na svazích, slunce svítí a zasněžených horách a okolí. — Stock video
Elegantní Žena lyžař v červené bundě a černé kalhoty lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně se adrenalin v krvi. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Sportovní Žena lyžař řezbářské svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video
Žena lyžaře začátečníky lyžování dolů po svahu hory a učí se obrací lyže s nohama držení hole v ruce. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160.
Lyžař začátečník lyžování po svahu hory a učí se obrátit lyže — Stock video
Lyžař lyžování dolů z hory, přísahá a hrozí rukou na jiný lyžař, který stojí na svahu. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160.
Lyžař lyžování dolů z kopce a přísahá na jiném, který je na horském svahu — Stock video
Výstřel v hnutí zpět zobrazit elegantní zralá žena lyžař, červená lyžařská bunda. Řezbářství lyžařského svahu v horském středisku uprostřed borovicového lesa. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160
Pohyb zadní pohled Žena lyžař lyže dolů na sjezdovce mezi borovým lesem — Stock video
Zadní pohled v pohybu. Lyžaři, pečlivě lyžování dolů jeden po druhém v širokém oblouku Obtížnost sjezdovky v husté mlze. Zimní Outdoorové aktivity v horském středisku. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160.
Lyžaři na obtížnost Mountain sjezdové lyžování v zimní prázdniny — Stock video
Muž instruktor vyučuje studentka alpen lyžování v horském středisku v zimě. Lyžování zpět držení holí v ruce a ukazuje jak se správně
Instruktor učí studenta Alpen lyžování v obci hory v zimě — Stock video
Lyžař ve světlé oblečení, lyžování dolů z hory, soustružení řezbou, z lyžařské Stříkání sněhu a sněhové vločky, v paprscích slunce na zimní jasného dne. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160.
Lyžař, v zimě lyžování na svahu v horách dolů Carving — Stock video
Mladý lyžař muž v černé lyžařské oblek v pohodě rytina v sklon zatáčky vpravo, vlevo a dozadu, Stříkání sněhu. Brzdy a elegantně a efektivně otáčejí ang stoupá nahoru ve vzduchu vločky
Lyžař se změní, odborně a řádně carving na lyžařský svah — Stock video

Stejný model:

V pohybu lyžař, pomalu a opatrně lyžování po úbočí hory v zimě — Stock video
Elegantní dáma lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Pohyb postavy lyžaře, lyžování svahu v lyžařském středisku hory — Stock video
Sportovní Žena lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Žena lyžování na lyžařské trati, slunce a zasněžené hory. — Stock video
Lyžaři na obtížnost Mountain sjezdové lyžování v zimní prázdniny — Stock video
Lyžař, v zimě lyžování na svahu v horách dolů Carving — Stock video
Žena se těší, lyžování pomalu dolů perfektně upravené sjezdovky v zasněžených horách lyžařského střediska na perfektní slunečný den. Ona nosí červený plášť a černé kalhoty. Zpomalený pohyb, 3840 x 2160, 4k
Žena a zeslabuje Run na svahu v lyžařském letovisku Mountain lyže — Stock video
Lyžaři, lyžování dolů z hory borovým lesem v zimní lyžařské středisko, soustružení, takže velké oblouky, slow motion, hd
Lyžaři, lyžování na svahu v A dolů borového lesa v lyžařském středisku v zimě — Stock video
Elegantní zralá žena lyžař lyže na strmém svahu v horském středisku. Otočí levý a pravý řezby a urychlit s adrenalin v krvi. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Zralá žena lyžař řezbářské svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video

Informace o použití

Toto royalty-free video "Pohyb postavy lyžaře, lyžování svahu v lyžařském středisku hory" můžete použít pro osobní a komerční účely v souladu se standardní licencí. Standardní licence pokrývá většinu případů použití, včetně reklamních návrhů a návrhů uživatelského rozhraní na webových stránkách a v aplikacích.

Tento skladový záznam si můžete koupit a stáhnout jej ve vysokém rozlišení až do 1920x1080.