Sportovní Žena lyžař řezbářské svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock záběr

Elegantní Žena lyžař v červené bundě a černé kalhoty lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně se adrenalin v krvi. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb

— Video od DmitriiLog
  • DmitriiLog
    AutorDmitriiLog
  • 192435632
  • Najít podobná videa
  • Délka: 00:11Poměr stran: 16:9
  • 4.5

Stejná série:

Lyžař lyžování dolů z hory, přísahá a hrozí rukou na jiný lyžař, který stojí na svahu. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160.
Lyžař lyžování dolů z kopce a přísahá na jiném, který je na horském svahu — Stock video
Žena v červené bundě a černé kalhoty lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, Zpomalený pohyb, 4k
Sportovní žena lyže Carving po svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video
Zralá žena se těší, lyžování po svahu v zasněžených horách lyžařského střediska na perfektní slunečný den. Tlačí Poláci a sedí dolů a seskupování, získat rychlost. Zpomalený pohyb, 3840 x 2160, 4k
Žena lyžaře lyžování po horském svahu ona tlačí hole Sit dolů získat rychlost — Stock video
Elegantní žena lyže carving dole na svahu sám a pak urychluje. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Elegantní dáma lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Elegantní zralá žena lyžař lyže na strmém svahu v horském středisku. Otočí levý a pravý řezby a urychlit s adrenalin v krvi. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Zralá žena lyžař řezbářské svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video
Mladý lyžař muž v černé lyžařské oblek v pohodě rytina v sklon zatáčky vpravo, vlevo a dozadu, Stříkání sněhu. Brzdy a elegantně a efektivně otáčejí ang stoupá nahoru ve vzduchu vločky
Lyžař se změní, odborně a řádně carving na lyžařský svah — Stock video
Žena je aktivně lyžování na sjezdovce, rychle přejde do zatáček, na pozadí pohoří slunce a sníh.
Žena lyžování na lyžařské trati, slunce a zasněžené hory. — Stock video
Žena v bílém plášti a lyže černé kalhoty dole na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Sportovní Žena lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
V hnutí zadní pohled, lyžař žena pomalu lyžování dolů na snadné lyžařského svahu, na pozadí zasněžených horských svazích. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160
Lyžař žena se pomalu lyžování na sjezdovce v Mountain — Stock video
Happy lyžaře lyžování lyžařského svahu v zimě v horách, s radostí zvedni ruce a úsměv, při pohledu na fotoaparát, pohyb, pohled zepředu, hd, slunečný den
Rádi, lyžaři, lyžování na svahu hory v zimě a vyvolává ruce nahoru — Stock video
V hnutí boční pohled, Žena lyžař lyžování po svahu hory, na lyže, Zimní dovolená, Zpomalený pohyb, 4k
V hnutí, Žena lyžař lyžování po svahu hory na lyžích — Stock video
V pohybu, Žena lyžař s batohem a světlé oblečení pečlivě lyžování s řezbou na prudkém svahu v lyžařském středisku. Pojem aktivní zimní rekreace a sportu, Zpomalený pohyb, 4k, 3840 x 2160
V pohybu žena lyžaře lyžování po příkrém svahu horského střediska — Stock video
V hnutí, boční pohled, Žena lyžař s batohem a světlé barevné oblečení, lyžování carving na sjezd horské lyžařské středisko. Zimní dovolená a sport koncept, zpomaleně, 4k 3840 x 2160
V hnutí boční pohled, Žena lyžaře lyžování sjezdového horského střediska — Stock video
Lyžař začátečník ve světlé oblečení zpomalit obtížné horského svahu na lyžích, často obrací. Zastřelen v pohybu pozadí krásné zasněžené hory, boční pohled. Slow motion, hd
Aktivní lyžař pomalu dolů z horských svahů v zimě lyžování na sjezdové lyže — Stock video
O pohybu, Žena lyžař začátečník v světlé oblečení pečlivě lyžování dlouhá odbočka na svahu v lyžařském středisku. Pojem aktivní zimní rekreace a sportu, Zpomalený pohyb, 4k, 3840 x 2160
V hnutí začátečník Žena lyžař po dlouhé zatáčky na svahu hory — Stock video

Stejný model:

Elegantní dáma lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Žena lyžování na lyžařské trati, slunce a zasněžené hory. — Stock video
Sportovní Žena lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Zralé tlustošky lyžaře lyžování dolů pomalu podél obtížný svah hor v lyžařském středisku, zpomaluje hrany, v pohybu, zadní pohled, pomalý pohyb
Stará žena lyžař se s obtížemi na svahu hory v zimě lyžování — Stock video
Zastřelen v hnutí, pohled zepředu, Žena lyžař začátečník jít dolů na svahu a pomoc lyžařské hole, lyžování pro instruktora, na zasněžené horské svahy pozadí. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160
Žena lyžař začátečník pečlivě a zpomalování lyžování na sjezdovce — Stock video
V hnutí zadní pohled, Žena lyžaře adrenalin do krve rychle lyžování carving na sjezdové lyžování, horské středisko. Zimní dovolená koncept, zpomaleně, 4k 3840 x 2160
V hnutí zadní pohled, Žena lyžaře lyžování sjezdového horského střediska — Stock video
Dva lyžaře začátečníky nejistě a pomalu sestupovat po sobě na strmém svahu na horách na lyžařské středisko. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160.
Dva lyžaři pomalu nebe na lyžích jeden po druhém na svahu lyžařského střediska — Stock video
Žena se těší, lyžování pomalu dolů perfektně upravené sjezdovky v zasněžených horách lyžařského střediska na perfektní slunečný den. Ona nosí červený plášť a černé kalhoty. Zpomalený pohyb, 3840 x 2160, 4k
Žena a zeslabuje Run na svahu v lyžařském letovisku Mountain lyže — Stock video
Žena v bílém plášti a černé kalhoty lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, Zpomalený pohyb, 4k
Žena lyže profesionálně dolů svahu v horách — Stock video
Zadní pohled v pohybu. Lyžaři, pečlivě lyžování dolů jeden po druhém v širokém oblouku Obtížnost sjezdovky v husté mlze. Zimní Outdoorové aktivity v horském středisku. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160.
Lyžaři na obtížnost Mountain sjezdové lyžování v zimní prázdniny — Stock video

Informace o použití

Toto royalty-free video "Sportovní Žena lyžař řezbářské svahu v lyžařském středisku hory v zimě" můžete použít pro osobní a komerční účely v souladu se standardní licencí. Standardní licence pokrývá většinu případů použití, včetně reklamních návrhů a návrhů uživatelského rozhraní na webových stránkách a v aplikacích.

Tento skladový záznam si můžete koupit a stáhnout jej ve vysokém rozlišení až do 3840x2160.