Žena lyže profesionálně dolů svahu v horách — Stock záběr

Žena v bílém plášti a černé kalhoty lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, Zpomalený pohyb, 4k

— Video od DmitriiLog
  • DmitriiLog
    AutorDmitriiLog
  • 191523844
  • Najít podobná videa
  • Délka: 00:20Poměr stran: 16:9
  • 4.5

Stejná série:

Žena je aktivně lyžování na sjezdovce, rychle přejde do zatáček, na pozadí pohoří slunce a sníh.
Žena lyžování na lyžařské trati, slunce a zasněžené hory. — Stock video
Zadní pohled, v pohybu, lyžař v světlé oblečení, lyžování dolů na alpském lyžování ve středisku hory, svítí slunce a sníh je lesknoucí se, skvělé počasí, slow motion, hd
Zadní Pohled Pohybu Lyžař Světlé Oblečení Lyžování Dolů Alpském Lyžování — Stock video
Elegantní žena lyže carving dole na svahu sám a pak urychluje. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Elegantní dáma lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Zralá žena se těší, lyžování po svahu v zasněžených horách lyžařského střediska na perfektní slunečný den. Tlačí Poláci a sedí dolů a seskupování, získat rychlost. Zpomalený pohyb, 3840 x 2160, 4k
Žena lyžaře lyžování po horském svahu ona tlačí hole Sit dolů získat rychlost — Stock video
Žena v červené bundě a černé kalhoty lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, Zpomalený pohyb, 4k
Sportovní žena lyže Carving po svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video
Elegantní zralá žena lyžař lyže na strmém svahu v horském středisku. Otočí levý a pravý řezby a urychlit s adrenalin v krvi. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Zralá žena lyžař řezbářské svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video
Dva lyžaře začátečníky nejistě a pomalu sestupovat po sobě na strmém svahu na horách na lyžařské středisko. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160.
Dva lyžaři pomalu nebe na lyžích jeden po druhém na svahu lyžařského střediska — Stock video
Happy lyžaře lyžování lyžařského svahu v zimě v horách, s radostí zvedni ruce a úsměv, při pohledu na fotoaparát, pohyb, pohled zepředu, hd, slunečný den
Rádi, lyžaři, lyžování na svahu hory v zimě a vyvolává ruce nahoru — Stock video
Žena v bílém plášti a lyže černé kalhoty dole na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Sportovní Žena lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Aktivní starší lyžař rychlé lyžování po horském svahu v alpském lyžování. Zastřelen v hnutí, pohled zepředu. Na střídavě sníh sprej zpod lyže. Řezbářství styl, slow motion, hd
Aktivní starší lyžař dolů z horských svahů v zimě lyžování na sjezdové lyže — Stock video
Na slunném zimy den lyžař v černém obleku rolích carvingové lyže na sjezdovku v horách, je odstraněna na akní kamery pomalé mo. Zpomalený pohyb
Lyžař proběhne řezbářské zimě sjezdovka v horách. — Stock video
Zralé tlustošky lyžaře lyžování dolů pomalu podél obtížný svah hor v lyžařském středisku, zpomaluje hrany, v pohybu, zadní pohled, pomalý pohyb
Stará žena lyžař se s obtížemi na svahu hory v zimě lyžování — Stock video
Šťastné lyžaře ve světlé oblečení, lyžování lyžařského svahu v zimě sněhem pokryté vysoko v horách, zvedni ruce a boční simuluje letu, zastřelil v hnutí, hd, slunečný den, pomalý pohyb
Kudy, lyžování na svahu hory v zimě a vyvolává ruce nahoru — Stock video
Elegantní Žena lyžař v červené bundě a černé kalhoty lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně se adrenalin v krvi. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, pomalý pohyb
Sportovní Žena lyžař řezbářské svahu v lyžařském středisku hory v zimě — Stock video
Pohled zezadu v pohybu lyžaře lyžování lyžařského svahu v letovisku hory — Stock video

Stejný model:

Žena lyžování na lyžařské trati, slunce a zasněžené hory. — Stock video
Elegantní dáma lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Sportovní Žena lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Stará žena lyžař se s obtížemi na svahu hory v zimě lyžování — Stock video
Zastřelen v pohybu, lyžař lyžování dolů hory lyžařské středisko s adrenalinem v krvi, zimní Outdoorové aktivity, pozadí zasněžené vrcholky hor za slunečného dne, pomalý pohyb
Pohyb postavy lyžaře, lyžování svahu v lyžařském středisku hory — Stock video
Profesionální lyžař rychlé lyžování po horském svahu na sjezdové lyže. Kamera v pohybu. Na střídavě sníh sprej zpod lyže. Řezbářství styl, slow motion, hd
Profesionální Lyžař Rychlé Lyžování Horském Svahu Sjezdové Lyže Kamera Pohybu — Stock video
Dvě dámy lyžaře lyžování carving styl sjezdovka dolů pomalu a elegantně lyžařském středisku v krásné hory. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160
Dva lyžaři žena styl lyžování Carving na horském svahu v zimě — Stock video
Lyžař lyžování po mírném svahu hory v zimě, pozvedá ruce radostí ukazuje úspěch. Na pozadí zasněžených hor a slunečního záření. Slow motion, hd
Lyžování na lyžařském svahu a zdvihl ruce ukazuje úspěch lyžař — Stock video

Informace o použití

Toto royalty-free video "Žena lyže profesionálně dolů svahu v horách" můžete použít pro osobní a komerční účely v souladu se standardní licencí. Standardní licence pokrývá většinu případů použití, včetně reklamních návrhů a návrhů uživatelského rozhraní na webových stránkách a v aplikacích.

Tento skladový záznam si můžete koupit a stáhnout jej ve vysokém rozlišení až do 3840x2160.