Dálnice v flatland polem lesa a řepka. Letecká DRONY 4k rotační záběr. Zemědělské plodiny průmysl logistika. — Stock záběr

Ptačí pohled dálnice v flatland s lesní žluté řepky znásilnění pole. Letecká DRONY 4k rotační záběr. Zemědělské plodiny průmysl logistika. Režie perspektivní rozvoj infrastruktury sítě.

— Video od Vadim_Key
  • Vadim_Key
    AutorVadim_Key
  • 180091618
  • Najít podobná videa
  • Délka: 00:21Poměr stran: 256:135
  • 4.5

Stejná série:

Ptačí pohled dálnice silnice v údolí s Les, pole řepky. Letecké DRONY 4k výstřelu provoz osobních a nákladních automobilů. Zemědělského odvětví. Dopravní rozvoj logistiky dálnice ptačí perspektivy.
Dálnice silnice v údolí s Les, pole řepky. Letecké DRONY 4k výstřelu provoz osobních a nákladních automobilů. Zemědělský průmysl. — Stock video
Dálnice letecké panorama s pole a vesnice. DRONY 4k posouvání tilt výstřel. Logistika přepravy sítě průmysl rozvoj infrastruktury. Krásná cesta horizont otevření zobrazení Perspektiva.
Dálnice letecké panorama s pole a vesnice. DRONY 4k posouvání tilt výstřel. Logistika přepravy sítě průmysl. — Stock video
Letecký pohled na malebné silnice bude na obzoru. DRONY 4k pozadí zastřelených panorama. Obrovské perspektivy otevření dálnice Panorama krásný východ slunce. Na cestě k budoucí globální logistické firmy.
Letecký pohled na malebné silnice bude na obzoru. DRONY 4k panorama. Obrovské perspektivy krásný východ slunce Panorama dálnice. — Stock video
Pohled na vzdušný výhled, kamera následuje černé auto, které jede po venkovských polích a žlutých podzimních stromech, nádherný výlet na silnici. Cinematické pozadí, moderní vozidlo pohybující se po venkovských silnicích.
Pohled na vzdušný výhled, kamera následuje černé auto, které jede po venkovských polích a žlutých podzimních stromech, nádherný výlet. — Stock video
Letecký pohled na silniční provoz. Vozy prochází dálnice v krásné krajině zelené pole. Automobilový hnutí na povaze.
Letecký pohled na silniční provoz. Vozy prochází dálnice v krásné krajině zelené pole. — Stock video
Vzdušný výhled, černé auto sledovací kamery, které jede po erkódované oblasti a dálniční permanentka na atmosférický výlet. Cinematické otevření, moderní SUV vůz na nádherné dobrodružství s divočinou.
Pohled na anténu, černé auto, které jede po erkódované poli a dálniční permanentka na atmosférický výlet. — Stock video
DRONY sestupně v blízkosti křižovatky slavných soudce Pregerson dálnice v Los Angeles, Kalifornie s mnoha nadjezdu silnice. Anténa na pozadí panoramatický záběr úžasné dílo majestátní dálnice v Usa.
Drony Sestupně Blízkosti Křižovatky Slavných Soudce Pregerson Dálnice Los Angeles — Stock video
Letecký snímek černého auta, které se pohybuje po štěrkové silnici podél žlutých podzimních stromů a venkovských polí. Cinematické pozadí, koncept cesty, objevování a dobrodružství.
Pohled shora na vzdušný záběr černého auta, které se pohybuje po štěrkové cestě po žlutých podzimních stromech a krajinných polích. — Stock video
Letecký pohled na krajinu. Stavební konstrukce v poli. Ekologická farma s jezerem, krásné krajiny. Skladu nedaleko obce.
Letecký pohled na krajinu. Stavební konstrukce v poli. Ekologická farma s krásnou krajinou. — Stock video
Drone, posunutím doprava přes velké dálniční křižovatky v Los Angeles s auty prochází více úrovní vozovky. Abstraktní pojem moderní dopravy a logistiky, technické pokrok.
Drone, posunutím doprava přes velké dálniční křižovatky v Los Angeles s auty prochází více úrovní vozovky. — Stock video
DRONY otáčení vlevo, odhalující úžasné panorama amerického předměstí a velké dálniční křižovatky výměnu zaneprázdněn s provozem. Letecké panorama velkých dálnici křižovatce s několika propletenými pěšinami.
DRONY otáčení vlevo, odhalující úžasné panorama amerického předměstí a velké dálniční křižovatky výměnu zaneprázdněn s provozem — Stock video
Drone, létající kolem soudce Pregerson dálniční křižovatky v Los Angeles, automobily nad komplexní nadjezdy a křižovatek. Epické filmové panorama, otevření záběr kultovní dopravní dílo.
Drone Létající Kolem Soudce Pregerson Dálniční Křižovatky Los Angeles Automobily — Stock video
Dron nad slavný soudce Pregerson dálnici křižovatce v Los Angeles, Kalifornie se stanicí metra ve středu. Letecký snímek filmové úžasný dopravní inženýrské dílo.
Dron nad slavný soudce Pregerson dálnici křižovatce v Los Angeles, Kalifornie se stanicí metra uprostřed. — Stock video
Letecká dron záběr prázdná dálnice. Auto přes silnici na venkově, přes pole. Krásná krajina, příroda a automobilů.
Letecká dron záběr prázdná dálnice. Auto přes silnici na venkově prostřednictvím pole. — Stock video
DRONY rostoucí odhalit velké složité soudce Pregerson dálnici křižovatce v Los Angeles s Velké obytné čtvrti. Letecký panoramatický snímek z masivní americké silnice střídat s provozem.
DRONY rostoucí odhalit velké složité soudce Pregerson dálnici křižovatce v Los Angeles s Velké obytné čtvrti. — Stock video

Informace o použití

Toto royalty-free video "Dálnice v flatland polem lesa a řepka. Letecká DRONY 4k rotační záběr. Zemědělské plodiny průmysl logistika." můžete použít pro osobní a komerční účely v souladu se standardní licencí. Standardní licence pokrývá většinu případů použití, včetně reklamních návrhů a návrhů uživatelského rozhraní na webových stránkách a v aplikacích.

Tento skladový záznam si můžete koupit a stáhnout jej ve vysokém rozlišení až do 4096x2160.